Shop Mobile More Submit  Join Login
Tiger: Raspberry by TVD-Photography Tiger: Raspberry by TVD-Photography
This Malayan tigress is giving me a raspberry, isn’t she nice? :D

Pic taken at Zoo Usti nad Labem, Czech Republic. Print is available here --> www.redbubble.com/people/tvd-p...

Thank you in advance for all :+fav:'s I'm sorry I can't reply to all of them but appreciate every one :)

<-- Next
Previous -->
Add a Comment:
 

The Artist has requested Critique on this Artwork

Please sign up or login to post a critique.

:iconfoxlink:
Foxlink Featured By Owner Oct 15, 2013  Hobbyist General Artist
She certainly has an opinion about people, doesn't she...  lol  Great picture too.  :)
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Oct 18, 2013  Professional Photographer
She sure does :giggle: Thank you :aww:
Reply
:iconfantasytigress:
Fantasytigress Featured By Owner Aug 14, 2013  Hobbyist General Artist
cool
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Aug 17, 2013  Professional Photographer
Thank you :D
Reply
:iconakaizer:
Akaizer Featured By Owner Aug 8, 2013  Hobbyist General Artist
Really like all the photos you take and definitely this one is my fav. I really love this expression. "can i take a pho..." Tiger: "NO." "but but.." Tiger: Here, take this so" gosh kk 
Nice work ;]
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Aug 8, 2013  Professional Photographer
Haahaa thank you so much, I'm glad you like it :D
Reply
:icon7-year-bytch:
7-Year-Bytch Featured By Owner Aug 4, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Tiggy gives her opinion of your opinion. :lol:
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Aug 5, 2013  Professional Photographer
Indeed :XD:
Reply
:iconcelticearth:
CelticEarth Featured By Owner Jul 24, 2013  Hobbyist Photographer
I don't know what it is about me coming across animals sticking their tongues out. They must be mocking me. -_- lol great shot such a beautiful tiger
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jul 27, 2013  Professional Photographer
Haha thank you, maybe they like you :lol:
Reply
:iconsilverheart2:
Silverheart2 Featured By Owner Jul 2, 2013  Hobbyist General Artist
"Nah nah! You can't catch me!"
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jul 3, 2013  Professional Photographer
I wouldn't want to :lol:
Reply
:iconsilverheart2:
Silverheart2 Featured By Owner Jul 3, 2013  Hobbyist General Artist
Of course not, it's a game! :P
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jul 4, 2013  Professional Photographer
A game to her maybe :giggle:
Reply
:iconmecengineer:
mecengineer Featured By Owner Jun 13, 2013
excellent
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 13, 2013  Professional Photographer
Thank you :D
Reply
:icontheemptychest:
TheEmptyChest Featured By Owner Jun 9, 2013
Haha, aww, he's adorable. :aww:
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 10, 2013  Professional Photographer
Thank you :D
Reply
:iconanimefreak117:
AnimeFreak117 Featured By Owner Jun 9, 2013
he looks so cute and sleepy
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 10, 2013  Professional Photographer
Thank you :D
Reply
:iconmiss-tbones:
Miss-Tbones Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist Photographer
Ohh soo adorable! What a face! Great timing with the moment of the Razz!:clap::wow:
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 9, 2013  Professional Photographer
Haha thank you :D
Reply
:iconmiss-tbones:
Miss-Tbones Featured By Owner Jun 9, 2013  Hobbyist Photographer
Soo :iconwelcomeplztoo::aww:
Reply
:iconigorskrjukovs:
IgorsKrjukovs Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist Photographer
This really cheered me up :) ! Lovely tiger, great work !
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Thank you so much :D
Reply
:iconigorskrjukovs:
IgorsKrjukovs Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist Photographer
You welcome :) !
Reply
:iconroy02:
Roy02 Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist General Artist
gorgeous !:)
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Thank you :D
Reply
:iconzergmarex:
zergmarex Featured By Owner Jun 7, 2013  Student Traditional Artist
Wow... This picture is beautiful AND funny
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Thank you so much :aww:
Reply
:iconzergmarex:
zergmarex Featured By Owner Jun 8, 2013  Student Traditional Artist
No no, thank you fir brightening up my day with that, seriously, that image MADE my day!
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Aww I'm really glad it did thank you :aww:
Reply
:iconsilvervulpine:
SilverVulpine Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Photographer
Very cute! :)
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Thank you :D
Reply
:iconsilvervulpine:
SilverVulpine Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist Photographer
You're welcome. :)
Reply
:iconanimalcartoons:
AnimalCartoons Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist General Artist
What type of tiger is this? (My guess is an Indochinese tiger)

Lol, rasberry! Beautiful timing ;)
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
A Malayan tigress, sorry I forgot to mention that in my description. Thank you :aww:
Reply
:iconanimalcartoons:
AnimalCartoons Featured By Owner Jun 8, 2013  Hobbyist General Artist
Really? I know I'm gonna sound like a smart-ass when I say (well, type) this, but I had to look up the difference between the Indochinese and Malayan. Turns out the Malayan is a subspecies of the Indochinese tiger.

Sorry, animal-fanatic. When I get something wrong about them , I really need to know the difference or it'll bother me for a few days. Can't have that during exams!
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Yes that's right they do look similar and it was officially named as a sub species not that long ago :)
Reply
:iconwoxys:
woxys Featured By Owner Jun 8, 2013
Malayan ;)
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Thanks pal, just updated the description I didn't really think about it :D
Reply
:icondondena:
dondena Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Writer
Yep, this is funny!
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
I'm glad :lol:
Reply
:iconutauhoshina-and-il:
UtauHoshina-and-Il Featured By Owner Jun 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
LOL Did you give her a raspberry back? So adorable
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Nah too busy taking her photo to stop and raspberry back :lol:
Thank you :aww:
Reply
:iconliquidlinesart:
LiquidLinesArt Featured By Owner Jun 7, 2013  Professional Artist
and a great photo :)
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
And thank you again :D
Reply
:iconliquidlinesart:
LiquidLinesArt Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Artist
Right on!
Reply
:iconliquidlinesart:
LiquidLinesArt Featured By Owner Jun 7, 2013  Professional Artist
Perfect Timing
Reply
:icontvd-photography:
TVD-Photography Featured By Owner Jun 8, 2013  Professional Photographer
Thank you :D
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 7, 2013
Image Size
437 KB
Resolution
800×549
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
4,025
Favourites
557 (who?)
Comments
64
×